Support

For slutbrugere

Har du købt dit Beurer produkt hos en af de officielle forhandlere, kan du sende din købskvittering til rma@comaco-as.dk og modtage hjælp direkte.

 Står din forhandler ikke på vores forhandleroversigt, bedes du rette henvendelse direkte til den forhandler, du har handlet hos.

For forhandlere

Vi sidder klar til at hjælpe vores forhandlere alle hverdage fra 08.00 – 16.00 og fredag fra 08.00 – 15.30.

For at vi kan håndtere en reklamation, skal vi bruge følgende oplysninger:

  • Kopi af kundens kvittering/bon
  • Produktnavn/nummer
  • Fejlbeskrivelse
  • Produktets serienummer (på Beurer produkter findes serienummeret oftest på bagsiden af produktet eller bag batterierne. Serienummeret er oftest et bogstav samt to tal (eks. A 23))

Oplysningerne sendes til rma@comaco-as.dk

Overblik

Ligesom de fleste andre websites, bruger vi også cookies for at vores website fungerer optimalt og for at forbedre brugeroplevelsen. Cookies er små tekstfiler, som gemmes på din computer, mobil eller lignende. De sørger samtidig for at genkende dig og din computer, husker dine indstillinger og funktioner, så din oplevelse af et website forbedres. De kan ikke se, hvem du er, hvad du hedder eller hvor du bor. De indeholder heller ikke computervirus eller andre skadelige programmer.

Du kan justere dine cookieindstillinger ved at navigere ude i siden til venstre.